ponniilove

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Gokväll

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 september 2012 22:08

I går hade vi ju uppvisning klippet kommer i morgon låter den ladda upp medans jag sover för det tar ganska lång tid!, min bror suger på att filma men aja alltid något ;) Efter voltigen så släppte vi ut ponnysarna i hagen och gick till cafét, sedan gick vi en snab runda på "Marknaden". hihihi jag åkte hem och blev rast lös så jag cyklade tbx kl 7 till stallet, där träffar jag Anna & Johanna vi fixar och trixar med lite saker sedan hakar jag på dom hem, vi stanar lite hos Anna och drömer om hur det skulle se ut med ett stall där osv hon visa mig lite grejer skita kul aja! Idag så åkte jag till Harry och fixa mat och mocka osv, jag träna lite frihets dressyr :) han va lydig och lyssna bättere när mann visade att man hade morötter i ficka hahah, sedan åkte jag och ida hem,,, jag spelar match med 99:orna och VI PLATTAR TILL VARGÖN som va så kaksiga med 2-2 hahha men vi lede hela tiden sen så slarva våran backline och då blev det backot mål aja godnatt //Maja    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards