ponniilove

Alla inlägg under oktober 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 oktober 2012 23:12

Sitter och käkar kvälls macka i min säng med ett glas oboy och några pepparkakor.

Ska titta på gossip girl och min älskade filt är självklart med! hehe ;)

Träningen idag var skit rolig trotts min motiviation inna.. ;) 

Men alla var glada och vi dunkade lite musik i omlädningsrummet! 

Godnatt! C ya tomorrow! Då väntar en dag i stallet och sedan handbollsträning! 

/sofie 

 

njaa nr 9 är inte min grejj.. det ska va 10!! 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 oktober 2012 22:29

Dålig uppdatering från mig men jag har spelat fotboll i 6 timmar sedan ridit i 1 tmme sedan haft möte i 30 min och sedan cyklat sammanlagt 1,5 timmar idag = inte mycket tid över! Smsar just nu med niko! Ska typ lägga mig så jag orkar fortsätta med min akademi! Godnatt! //Maja
Ps Sofie ifall du läser detta så säg till din pappa att det är skillnad på min akademi och din träning! Jag betala 300 kr för det och då kan man ju liksom inte hoppa över en dag ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 oktober 2012 18:28

Idag kan man ju inte säga att bloggen vart på topp direkt... 

Början på dagen idag så låg jag i soffan och kollad på OC. Sen åkte jag ut till brätte på möte. 

Nu sitter jag och kollar på OC igen och väntar på pappa som lagar mat. 

Har handbolls träning kl 20... taggad.. ellr inte. Ute fys på det också, KUL! ;) 

Ahja bara att bita ihop antar jag. Vi ar ju cup i helgen. 

Hörs ikväll trorjag! 

/sofie

 

OC

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 22:44

Jag sitter i min säng och kollar på OC på Adams dator och min dator bredvid som jag skriver ett inlägg på. Kommer ut när det är klart ;) 

GODNATT! 

/sofie 

 

Taiger ♥ Sofie ;) 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 20:18

     

Känner att vi måste bättra oss med bilderna. Att ha riktiga och bra bilder i inläggen och försöka att inte använda samma bilder hela tiden. 

Så tog lite bilder på vad jag "gör" just nu. Plus att jag skypar med Majsan <3

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 19:04

HKB - F99  

   

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 18:43

Började med akademin kl 9:00 och det va tidigt! det a väll kul orkar inte gå in i detalj för då kommer ingen orka läsa!

Efter akademin så drog jag hem och baka! Vi hade Cavalletti möte kl 5.  Vi gick igenom spökrundan som vi ska ha på övernattningen! hehehe jätte läskigt fast att det inte var några spöken då! hahah //maja BJUDER!    

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 oktober 2012 15:39

Vet inte hur många glas med äpplejuice! Maja kommer om typ en timma så ska vi på cavaletti möte som sagt... Har inte ätit något änså det kanske är dags att göra det ;)

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards