ponniilove

Alla inlägg under november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 november 2012 13:03

Nu har vi rast, = damp! Ja ni kan nog fatta när 72 st har rast samtidigt och alla är i samma rum...

Jaja, rät kul men högljudt endå! Efter skolan drar jag och Soffan till närmaste busskur och hoppar på bussen till stallet! :D Vi ska rida ut så vi vill gärna rida ut nu när det är ljust! :D 

Sedan så kanske vi åker till bandy vi vill inte stressa! ;) 1 timme kvar! jaja det är bara och hålla ut! :D Bild från föra sommaren! <3 //Maja

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 november 2012 08:00

Sitter och väntar på bussen nu, det är kallt som fan.
Idag direkt efter skolan så tar maja och jag bussen till stallet. Vi ska försöka rida ut innan det blir mörkt.
Har länkat efter att rida i snö!
Förra året blev det ju inte så mycket snö...
/s

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 november 2012 23:58

Dålig uppdatering från min sida, men ärligtalat så har jag haft tid att blogga, men jag har inte ridit eller så på det sistonde, eller jo i onsdags så lärde jag mig hur man stretchar en häst! Skit skojigt! Något ni kanske vill lära er?! Kommentera då så kan jag filma och ge tips till dig!! :) jätte bra att stretcha hästen! Tummen upp till er som gör det! Men jag har inte heler gjort det innan efter som jag inte viste hur man gör ;) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 november 2012 10:13

Äntligen är tröt på regn nu! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 november 2012 22:51

Ja, en sammanfattning av den här dagen då!
Först tråkig skola med no om en massa atomer och joner som jag typ inte fattar nått av!
Efter skolan när jag kom hem så tog jag bussen till stallet kvart i tre tror jag klockan var.

När jag kom till stallet så tog jag in taiger och bytte till ett gossigt fleece (stv) täcke så fick han stå och torka medans jag mockade.
Red ut i det kalla vädret utan vantar = sönderfrusen!
Han var seg i början men sen blev det räääser. Efter en galopp så började han bocka och greja, sötisen!
Det va tur att han är liten ;)
Hann med en sväng till brätte där Maja och Ida var innan jag skulle hem och träna.
Godnatt, C u tomorrow!
Kram Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 november 2012 14:49

Sitter på bussen till stallet nu.
Som jag känner just nu så kommer jag nog rida ut trots vädret. Det är ju faktiskt ganska mysigt!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 november 2012 10:30

Kort dag i skolan idag, men tråkig.. No osv. 

 Efter skolan ska jag försöka rida ut på Taiger om vädret tillåter det! 

Ikväll har jag handbollsträning som vanligt. 

/sofie

 

Ovido - Quiz & Flashcards