ponniilove

Alla inlägg den 3 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 december 2012 23:58

Jag är med och tävlar på denna finna blogg!  ///Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 december 2012 22:04

Vi har glömt att lägga ut den här videon från våran voltige uppvisning!

/M&S
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 december 2012 22:04

Vi har glömt att lägga ut den här videon från våran voltige uppvisning!

/M&S
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 december 2012 20:32

Hahah, rasten idag var nog den bästa av alla! 

Man mullar den enna som får damp ryck! Haha, Alva en tjej kompis blev mullad av Viktor L i våran klass, dåtog jag snö i handen och sattemig jämte Alva sen när hon kom in, sen så kom Viktor och skratta åt Alva, och då gör jag det! Drämer snöbollen jag hålit i handen ganska deskret, rätt i ansiktet 0 faceplant! HHAHAHAH Sen blev de dåt jävligt snabba fötter ot slöjden, en tyvärr så han han ikapp mig vid slöjden och då fick jag väll ockå smaka på en del snö! Sen så hände det en pinsam sak på vägen men den tänker jag inte skriva här!... ^^hihi jag är lite klumpig! //Maja  

Viktor, längst upp till vänster tredje personen. Alva, Mellerraden tredje personen. Jag längst upp till höger! ;D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 december 2012 11:10

... för att inatt så vaknade jag vid halv tre och hade VÄRLDENS huvudvärk. 

Kändes som om mitt huvud skulle sprängas och jag ville bara knyckla ihop huvudet till en liten boll och kasta iväg det men det går ju inte. 

LÅg i över 1,5 timme och försökte sova osv. Imorse när jag  vaknade så mådde jag fortfarande lite illa och lite ont i huvudet. Pappa tror att det var lite av ett migrän anfall för det har varit väldigt mycket för mig ett tag nu och väldigt lite mat. 

Ska kolla på läskigaste beck filmen någon sin nu - spår i mörker. 


Hoppas ni gillar våran jukalender! Om ni har något önskemål på vad som ska vara med i så är det bara att kommentera! <3


/sofie 

 

bjuder på en ful bild från förra julen!   


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards