ponniilove

Alla inlägg den 6 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 december 2012 23:02

Vi ville bara dra denna med julkalendern i lucka 6! 

Tycker NI att den är för barn hela tiden, Jag själv tycker att den kan bli jäkligt läskig ibalnd.

De jag menar är att den är ju egentligen gjord för 5-12 åringar, men själv tycker jag (Maja) att den är spänade och bra! Ni som har missat att kolla på den tryck här! //Maja & Sofie

psss... imorgon kommer den roligaste luckan av alla en så länge!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 december 2012 22:58

Idag var det ett thigt chema! Åkte direkt hem och åt sedan åkte jag fort ut med bussen som var 15 min sen till stallet! Där träffar jag Olivia som är brun som en pepparkaka!!! Hon har varit i Thailand! Fuskis!
Jaja! Idag så red jag dressyr gjorde mycket volter och öva på galoppfatningar från traven! Gick väldigt bra så jag tog några skutt i ridhuset då jag verkligen kände för det men inte mycket 3-4 ggr på 30-50 cm så det var väldigt lite!

Förut på fotbollen så sluta vi träningen med pepparkakor choklad och julmust! Mums! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 december 2012 16:25

Hej! 

Jag ligger och kollar på film och har nyss ätit pannkakor med nutella. Mumms! 

Ska åka på träning snart och efter den ska jag bara ta det lugnt 

adios! 

/sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 december 2012 10:03

Har precis gjort klart det muntliga spanska provet! 

Imorse när jag kom till skolan så trodde jag att vi skulle ha skriftligt idag så jag hade mest övat på det. 

Men men det gick hyfsat bra ändå! 

Maja sitter här bredvid eller hon skuttar runt för hon är så nervös! Haha skönt att jag har gjort det. 

/sofie 

 


Ovido - Quiz & Flashcards