ponniilove

Alla inlägg den 11 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2012 22:01

Ja! Lång dag idag! I morgon slutar vi skolan kl halv 2 ??? gött!
Sen så följer Julia och soffan med mig hem så äter vi! Sedan taggar vi lussebandyn! Haha! Vi ska möta dom som går i 9:an Aja! :) man ska ju ha kul! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2012 19:30

Jag ligger i soffan och käkar knäck och lakrits "rälsar". 

Pappa hade köpt månadskort (buss) till mig idag! Skit bra! 

På överby köpte jag ett par touch (stav) vantar till Adam som han ska få i julklapp! 

Jag unnade mig själv ett par nya tummridvantar också för jag har tappat bort dom jag fick förra året ;) 

hähä! 

Nu ska jag leta fram tomte kläder tills imorgon då det är lussebandy! Vi ska möta två lag som går i 9an... LYCKA TILL SÄGER JAG BARA!

/sofie 

dåliga mobil bilder men det får ni stå ut med..

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2012 19:15

Läste på facebook nu att våran och annas goa voltige häst har fått somna in idag. 

Nu galopperar han tillsammans med Sindy på de evigt gröna ängarna :( <3

   

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2012 15:34

Nu är allt jobbiga över! Från och med idag! Inga läxor eller prov! GÖTT!!
Jag och Sofie sitter just nu på bussen på väg till överby, där donken väntar först! Sedan blir det att leta lite julklappar! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 december 2012 10:19

Idag är det 1 vecka och 2 dagar kvar tills jullovet! Om jag har räknat rätt. 

Blev ingen tolkning idag men det blir väl en annan dag hoppas jag!

Idag ska jag julpynta hemma i mitt rum! Kanske baka lite knäck, kolla på träningar på brätte om det är några (någon som vet? isf tid?). Maja vill du följa med isf? 

Har spanska prov sen... kill me! 

/sofie 

Tagga lussebandy imorgon! 

 


Ovido - Quiz & Flashcards