ponniilove

Alla inlägg den 18 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 december 2012 21:58

Har inte kunnat blogga idag då det har varit fullt upp!

*Skola: vi bada till typ kl 4!

*Rida försista gången Smegol innan han åker nu på lördag :`(

*Överby med bästa!

Idag så satt jag försista gången på Smegols rygg detta år... :( Han ska med Maria upp till Värmland hela jullovet, känns jobbigt, men man får se det posetift! Jag har ju Wera! :D Och det kommer säkert gå bättre att rida Smegol, och roligare när han kommer tbx! Efter som man då får ett nytt sug på att rida han! 

Mitt pass med han idag, var i 30 min då han ska hoppa i morgon och sedan tävla på söndag! Så bara skritt och trav, men jag kunde inte låta bli en lite galop till mine av den finaste hästen i världen! Han behövde inte gå i form idag utan bara springa av sig lite och han var verkligen pigg! Bus häst! <3

På fredag så ska Jag, Olivia och Sofie sova i stallet! = MYSIGT! 

Och sedan på lördag så ska jag tävla! AS NARVÖS! jaja, jag blir nog felfri, hoppas jag! //Maja      

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 december 2012 21:44

Som de flesta vet så är den finare irl!
/Sofie
Sorry för dålig uppdatering me. Jag har inget att skriva om..
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 december 2012 07:55

Jag ska snart sätta på mig skorna men såg att jag hade lite tid över!
Jag är inte taggad på att simma -.- jag gillar verkligen inte de när vi är så många ..72 st! Och hälften är killar!
Men jag får hålla ut! Sedan så ska jag handla det sista till granen! Ses! //Maja

Ovido - Quiz & Flashcards