ponniilove

Alla inlägg den 20 december 2012

<3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 december 2012 23:07

När jag ramlar, kliver jag upp igen.
 
 
När jag blir sviken, går jag vidare
 

När mitt liv rasar, bygger jag upp det igen.
 

Men om jag förlorar dig, får tårarana rinna.
 

Då kliver jag inte upp igen.
 

Då går jag inte vidare.
 

Då får mitt liv rasa.

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 december 2012 22:53

Tjenare!
Har haft skolavslutning och sen hade jag inget att göra så jag lockade håret på mig själv. Sen bakade jag lite pepparkakor och kollade på one tree Hill.
Nu sitter jag med mamma i soffan och kollar på tv.

Ska bli riktigt skönt me sovmorgon imorgon! Resten av dagen imorgon kommer bli BÄST, berättar mer imorgon!
Kram Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 december 2012 19:06

Min skola avslutnings stil!
GÖTT MED LOV! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 december 2012 15:30

Sitter hos majsan och gör oss klara för julavslitning. Är så JÄVLA glad över att skolan äntligen är slut för i år.
Får betygen i handen idag även om jag redan har fått veta alla betyg utom musik.
Kommer sakna klassen men ändå ha ett fett gött jullov!
Kram Sofie
Vi bjuder!!

Ovido - Quiz & Flashcards