ponniilove

Alla inlägg den 24 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 23:45

God Jul en sista gång! Nu är det bara 365 dagar kvar eller något tills nästa jul! <3 //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 23:43

Åååå, vad fina julklappar man får av alla nära och kära!
Men den bästa är nog att min och Soffans mamma prata ihop sig och köpte biljetter till nästa Åres horse show! Fan vad gött soffan!! :D
Jaja nu måste jag smälta allt jag fick! Så himla finna saker, presentkort på grangården!, smink, ridgrejor, pengar, bokrecept på 1001 recept i och mm! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 22:40

Har varit i stallet och gett taigeroch Funny deras julklappar och pussat på dom. Gick också in till huset där fam Persson firade jul. Lekte lite med Tyra och Molly och linas och Matildas systers lilla mini gulle hund!
Nu sitter jag i bilen på väg hem till vårt place igen!
Godjul!<3
/Sofie
Dålig bild men hon rörde på sig hela tiden.

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 21:41

Kira gör min julafton! <3 sötis! /Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 16:00

Jag kommer verkligen ihåg när jag och några tjejer i klassen gick runt och lyssnade på dessa låtar 24/7! 

Då menar jag verkligen HELA tiden! Kunde typ alla låtar utan till och ja... 

HAHA det var ett tag sedan. 

Julia Hedman, remember? 

Kram Sofie 

Plus massa fler låtar men dessa lyssnade vi mest på!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 15:44

Kommer uppdatera med sånna här inlägg under eftermiddagen och kvällen!
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 15:00

Titta vad jag hitta i stallet inne i omklädnings rumet! aww så gullit! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 11:17

Äntligen julafton! 

Min bror Adam och jag har öppnat var sitt paket nu på morgonen för det gör vi alltid! 

Någon som vann något på bingolotton igår? inte jag iaf... Men jag var ett nummer ifrån att vinna en shoppingresa till New York för 50 000! Sjukt nära ;) 


Vid halv två - två så åker jag mamma och Adam hem till pappa och firar jul där. 

Där kommer Min farfar Alf, Farfar Sture, Farmor, Kusinen Klara, Stefan (farbror), pappa och såklart 

vi! Hoppas farfar har med sig hundarna, iaf Molly <3 

Jag tycker det är väldigt bra och roligt att jag kan fira jul med båda mina föräldrar på samma ställe även fast att dom är skilda. 

Hörs sen, Kram Soffan!

 

Kalle anka klockan tre, hinner inte måste be...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards