ponniilove

Alla inlägg den 25 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 december 2012 20:20

Idag har jag inte gjort mycket! Sovit KOLLAT PÅ HALVA HARRY POTTER!!! Tror de va 2:an
(Julia)
Imorgon så blir de rida Wera med Sofie! Tror vi rider inne? Jaja!
Sedan blir de att kolla på bandy och efter de så ska jag julle och soffan sova över! Mysigt!! ? //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 december 2012 17:39

Hellu! 

Jag sitter och kollar på one tree hill. 

Var i stallet förut och red. Red i ridhuset. Det gick bra! Hon var faktiskt lagom pigg idag. 

Mot slutet gick hon i en bra och stadig form! :)  

Kram Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 december 2012 12:31

Hej och god "morgon"! 

Hade en vädligt bra kväll igår! Såg att julklappsvideon cpade men ska försöka fixa det! 

Idag kommer farfar igen och vi ska äta lutfisk, blää... fast jag äter rester från igår istället. 

Ska ut till stallet sen också. Tror jag ska rida ut men jag har inte bestämmt mig än. 

C ya /sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 25 december 2012 12:27


Termoridbyxor* ;)
/Sofie

Ovido - Quiz & Flashcards