ponniilove

Alla inlägg den 28 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 december 2012 22:40

hittar inte min överladdnings sladd från kameran till datorn! 

För då skulle ni fått bilder men... 

Just nu kollar jag på film och har ätit pizza. 


Blev ridhuset idag för jag ville inte rida ut själv när det är så halkigt.

Hade lite galoppbommar med några galoppsprång emellan. 

I början studsade hon mest emellan bommarna och flög över bommarna men när jag fattade galopp från halt så blev det en mycket lugnare galopp och då gick det fin fint! 

Hon var ganska tjafsig i munnen idag men mot slutet gick hon fint. 

Kram Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 december 2012 17:45

Jo, i lördags var det KM på brätte och lilla Tyra skulle va med på Taiger. (hon som äger honom). 

Inne på banan blev taiger väldigt pigg och busig. Och eftersom att han blir väldigt stark så är det svårt för en sjuåring att få stopp på honom. 

Första rundan så fick Tyra styra undan honom från hindret för han bara sprang. Andra rundan så började

ahn bocka och tillslut flög hon av. Taiger började springa runt men sen fick jag tag på honom och när vi kom ut ur ridhuset började han stuttsa, han hade öppen mun och slängde till med huvudet.

Han träffade mig med tanden i pannan och när jag hade gått några meter med hononm hade jag redan fått en stor bula.


För att taiger inte skulle få avsluta med att ha kastat av Tyra så fick jag hoppa upp och rida en runda på honom. Red en felfri runda på 40 cm och jag fick verkligen ta tag i honom ordentligt för att inte skulle rusa iväg. 


Busponnii!! Men han är bäst ändå!

Kram Sofie 

 

dåålig bild...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards