ponniilove

Alla inlägg den 31 december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 december 2012 17:26

På nyår tycker jag man ska skicka ett sms eller något till sina vänner! Iaf några av dom!
Gör det för det ska jag göra! :D
GOTT NYTT ÅR! (Snart)
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 december 2012 13:55

Hejhej, efter den här dagen börjar ett nytt år, 2013. Känns konstigt att säga 2013 men så är det varje år. 

Det finns vissa saker som jag nu skulle vilja ha ändrat på men det är fler saker som jag absolut inte skulle vilja ändra på. 

Så ja, alla mina vänner ni betyder massor för mig och jag hoppas att jag betyder något för er också!<3

Satt och kollade på vad vi hade skrivit för inlägg för exakt ett år sedan. 

Här kommer lite bilder på mig och Taiger från 31 december 2011, enjoy!

               

Kram Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 december 2012 00:12


Jaao! Red Wera igår! 
Tränade lite bommar för första gången med hon! Hon är liksom 23 år och beter sig som 3! Jag tror nästan att det är den mest hetsiga häst jag har suttit på... Men hon är ju en gammal galopp häst... Men men, liksom hon har varit skadat i ett halv år/ett år! Då blir hästen slö inte piggelin! ;) Hahah jaja, det är ju bara bra och roligt! Hon är rakad nu med så jag kan köra lite hårdare! :D //Maja

Jaao! Red Wera igår! 
Tränade lite bommar för första gången med hon! Hon är liksom 23 år och beter sig som 3! Jag tror nästan att det är den mest hetsiga häst jag har suttit på... Men hon är ju en gammal galopp häst... Men men, liksom hon har varit skadat i ett halv år/ett år! Då blir hästen slö inte piggelin! ;) Hahah jaja, det är ju bara bra och roligt! Hon är rakad nu med så jag kan köra lite hårdare! :D //Maja    

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards