ponniilove

Alla inlägg under december 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 15:00

Titta vad jag hitta i stallet inne i omklädnings rumet! aww så gullit! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 11:17

Äntligen julafton! 

Min bror Adam och jag har öppnat var sitt paket nu på morgonen för det gör vi alltid! 

Någon som vann något på bingolotton igår? inte jag iaf... Men jag var ett nummer ifrån att vinna en shoppingresa till New York för 50 000! Sjukt nära ;) 


Vid halv två - två så åker jag mamma och Adam hem till pappa och firar jul där. 

Där kommer Min farfar Alf, Farfar Sture, Farmor, Kusinen Klara, Stefan (farbror), pappa och såklart 

vi! Hoppas farfar har med sig hundarna, iaf Molly <3 

Jag tycker det är väldigt bra och roligt att jag kan fira jul med båda mina föräldrar på samma ställe även fast att dom är skilda. 

Hörs sen, Kram Soffan!

 

Kalle anka klockan tre, hinner inte måste be...

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 10:00

Nu är jag på väg till stallet! åker buss då bilen är inn snöad -_-


Jag ska hämta ite prylar sen vi sovde över i stlet så mysigt! Vi planerar att göra de fler gånger på lovet! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 09:00

*stallet

*Julbord

*släkten kommer

*träffa ny hund! <3

*Kalle anka

*Sova över

*Mat 3 rätters osv

*TOMTEN! //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 00:31

Jag och min fina julren ;)
GOD JUL <3
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 december 2012 00:00

GOD JUL! önskar Maja & Smégol!♥

 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 december 2012 23:57

igår åkte Smégol föralltid...

Skojja bara! det är bara så det känns. hihi nä! han har åkte med Maria (ägaren) till Värmland och firar jul där! Skojjit! Han är tbx 2-3 Januari så det är inte så långt kvar! Men jag rider ju Wera som står i samma stall med! (Y) //Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 december 2012 23:47

Har bakat det sista nu, eller ska baka Majas chokos rutor i morgon med!

Har städat rumet idag då mormor ska sova i mitt rum i morgon! Och hennes hund valp jag inte har träffat en! VÄNTA ER EN BILD BOMB DÅ!

ses! //Maja

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards