ponniilove

Alla inlägg under januari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 januari 2013 09:47

Hoppa igår med Olivia! 


Jag började som vanligt med att rida fram, och så. 

Han kände på sig att det var hoppning då det inte har lugit hinder framme på länge och nu hade jag och Olivia byggit fram.

Vi byggde fram 1 stuts, 1 oxer, 3 räcken och ett "litet uppvärmings hinder" 

Gick skit i början, kände att jag ville ge upp, men så fick jag den perfeckta språnget, och det gick bara bättre och bättre! Vi slutade på en kobenation på 75-80 cm, ingen film på den tyvärr, men på en pxer på 50 cm! ille verkligen inte sluta hoppa sen! Men på lördag så ska jag och Sofie hoppa lektion för Mathilda! Jippi! :D //Maja
         

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 januari 2013 09:23

Hejsan! Sov liite längre idag så jag fick gå till skolan för mamma hade redan åkt. Man dör ju inte av en promenad. 

Direkt efter skolan idag så går jag och Maja till arenan och får mat där som Maja skrev. 

Julia kommer nog dit bort också för Maja ska åka och rida så hon kan inte va med hela matchen och jag tänker inte stå själv i en kiosk ;) 


På lördag ska jag äääntligen få hoppa Funny!! Vi ska ta en lektion för mathilda med markarbete kombinerat med hoppning. TAGGA! 

/Sofie 

 

taaaiiiger booy <3


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2013 21:48

Tittar på bandy just nu!
Jag och soffan har nyss jobbat färdigt för idag och ska jobba i morgon! Vi får beställa mat där gottigott! :D
Ingen se värd match då det står 28-1 till Sverige (bandy VM) och det är typ 3 minuter + tilläggs tid! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2013 15:14

Faan råkade radera allt jag hade skrivit.
Är på väg till stallet för att rida med Olivia.
Ikväll kanske Maja och jag ska jobba på en bandy match.
/s

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 januari 2013 10:31


     

behöver inte säga mer

------------------------------------------------------------------

Dag 5: Det här åt jag idag

Dag 6: Min favorit artist

Dag 7: Det här måste jag göra innan jag dör

Dag 8: Det här har jag i min väska

Dag 9: Det här saknar jag

Dag 10: Min favorit film

Dag 11: Det senaste jag köpte

Dag 12: Min telefon

Dag 13: Bloggar jag läser

Dag 14: Min favorit maträtt

Dag 15: Tidning jag läser

Dag 16: Min profilblid på fb

/S

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards