ponniilove

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 februari 2013 23:19

Bloggar imorgon, det blev lite väl sent idag...
-jag har inte vita Ridbyxor utan ett par biega. /Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 februari 2013 17:00

Jag kan aldrig lyssna färdigt på låtar så då lyssnar jag alltid på denna underbara video! AS BRA!

50 låtar tillsammans! Jätte bra! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 februari 2013 13:39

Det är löshoppning i vårat stall i eftermiddag så jag och Maja ska vara med och hjälpa till. 

Den slutar vid 18.30 så då ska vi rida. Blir ridhuset så så ska jag rida ut på fredag istället. 

Ifall ni ville veta liksom!

/Sofie 

   

 

Bild på Funny från förra våren <3


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 februari 2013 12:18

Hellu! 

Dagens planer idag är att åka med bussen till skolan direkt efter skolan. 

Tänkte rida till någon äng och rida lite där. Har bara inte bestämmt mig för vilken äng än. 

Sedan så ska jag nog åka till brätte och kolla på hoppträningar och plugga No samtidigt! 


Kommer uppdatering under dagen ofc, så kolla in! :)

/Sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 februari 2013 10:47

Tråkigt gråa tisdag inleder med ett matte prov som jag tror att det ändå gick OK.

Idag skulle jag Ridit Smégol men det blev lite ändringar på det. 

Så idag tränar jag bara fotboll! Ska nog försöka hinna att baka något til stallet! //Maja  

Ovido - Quiz & Flashcards