ponniilove

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 februari 2013 10:03

Hejsaan! 

Igår var det löshoppnings träningar i ridhuset som jag och Maja hjälpa till med. 

Man lärde sig mycket tycker jag och det var roligt! 

Efter allt det så red jag och Maja. Klockan var ju typ hav 7 när löshoppningen var slut. 

Jag försökte tänka på det som Mathilda sa med att ha jämn kontakt med tyglarna och hålla om med skänklarna. 

Behöver träna på att rida funny i form på rakt spår utan vägg, så det tränade jag på lite i slutet. 

Hon gick jättefint då och jag kunde ha rätt så slappa tyglar och hon lyssnade bra på rösten när jag ville bromsa! Började också jobba henne i galoppen igår, det tyckte hon var riktigt jobbigt! 

   Körde denna ridvägen i trav en del också.  

haha misslyckad bild...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards