ponniilove

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 februari 2013 16:00

Igår va vi i stallet och då frågade Lina om vi ville veta en hemlig het och vem vill inte? 

Det var en sjuuuk sak hon berättade! En sjukt rolig sak! Och hon bad oss om lite hjälp och vi ska få vara delaktiga! 

Längtar tills allt är klart! :D

/M&S 

ledtråd

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 februari 2013 10:24

Men det var ett prov idag som jag har pluggat till nu det senaste så har inte kunat blogga, det gick nog åt helvet rent ut sagt! Jaja, mitt liv hänger inte på ett NO prov, Idag ska jag rida Wera ! MYS PYS!

Jag ska ha henne hela nästa vecka då det är LOV! GÖTT! Ska nog sova i stallet och så kul! 

Jag och Sofie kanske ska vara med på en hoppträning på brätte kul! ;)

NU SER JAG FRAMEMOT ATT SLUTA SKOLAN OCH GÅ PÅ LOV! //Maja      

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 15 februari 2013 10:11

Godmorgon! Idag är det sista dagen innan lovet, så jävla skönt! 

Igår blev det ju stallet iaf för jag skulle åka med Maja och rida Wera och Maja skulle rida Smegol. Men när vi var där ute så sa Mathilda att jga kunde ta Funny om jag ville så då red vi ut! 

Jätte mysig ridtur och vi red lite överallt typ ;) 

Men på ett sätt så var det inte bra att jag åkte till stallet för jag har inte pluggat så mycket tills NO provet som är idag.. fml! 

Idag ska jag rida med Olivia, mamma skulle följa med och ta kort men nu kunde hon typ inte... 


Vi vill ha lov, lov, lov, mera lov, se upp nu attakerar lov! haha!



Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards