ponniilove

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 21:30

Pustar ut i sängen efter en go vecka! 

Mindre gött att det är skola imorgon. Men inget man kan göra åt så det är bara att bita i hop! 

Pappa och jag käkade pizza och kollade på Taken 2 förut. Jäklar va dom dödade ;) haha men den var bra! 

Nu ska jag kolla på ponnyakuten på svtplay och sedan soova. 

Godnatt /Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 17:29

Så jävla bra är dom tillsammans! Jag brukar inte gilla meloodifestivalen men just nu älskar jag den! Dom gör ju hela skiten så jävla underbart! :D //Maja                  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 14:36

Sitter i bilen och stirrar på elitrapport.se. IFK spelar ju typ kvartsfinal eller nått mot Sandviken och dom spelar typ 5 matcher och så.
Dom har vunnit en match och förlorat en!
(Bandy)/soie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 11:21

Ingen bra uppdatering från mig då jag har haft 2 cuper i helgen!
På fredagen gick det inte bra, 2 ovarjorda och en förlust...
Pallar inte skriva om den, det var med 99:orna!
Sedan på lördag var det cup med mitt riktiga lag! (97:orna) då gick det bättre, vi kom till kvarts final som vu sedan åkte ut, men vi spela skit bra och gjorde motstånd! Men det andra laget var helt enkelt bättre.
På den cupen gjorde jag 2 mål och stog i mål en match och höll nollan! Vi vann våran grupp, vi vann en match och spela 3 st ovargjorda! Vi spelade endå väldigt bra :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 09:54

Hejsan!
Just nu sitter jag i bilen på väg till Skövde. Ännu en handbolls dag!
Idag åker vi iväg med väldigt få spelare, bara 2 avbytare - kill me -

Annars är livet bra, härligt med lov och stallet typ varje dag utom idag.
LÄNGTAR som en tok till horse show!
Kram / Sofie
Har inga bilder i mobilen just nu så..

Ovido - Quiz & Flashcards