ponniilove

Alla inlägg under februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2013 20:53

Efter en lång dag i stallet! Jag red syran red! Sammanlagt 5 timmar! Nu myser jag med varm oboy i knät med marsmelos!
Sitter i soffan och kollar på Harry Potter och Sverige Argentina! 1-2 :/
Jajaj kom igen Sverige! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2013 15:23


Fast nu har jag kommit fram till stallet
/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 februari 2013 09:43

Hejsan! 

Vi gick igenom frågorna som vi hade till att plugga på till SO provet vi ska ha om två veckor. 

Känner verkligen att jag MÅSTE plugga mera på detta! - fick lite panik! - 

Igår så red jag Funny i ridhuset. Hon var JÄTTE fin och mjuk. 

Hade tre galopp bommar på en volt. Hon gick jätte fint då. Tänkte på det som Mathilda sa till mig och det funkade as bra! 

Åkte med Lina i hästlastbilen bort till brätte och kollade när Mathilda hopptränade med Cosma!


Dagens planer är att åka till stallet så fort som möjligt och rida ut. 

Blir nog lugn uteritt då det är rätt så halkigt. 

Sen hem och plugga, verkligne plugga! Och ikväll är det handbolls träning 19.30 till 21.00... 

Kram Sofie      

dagens outfit    l

                     V

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 februari 2013 20:49

Bild taggen i sommras! Ph Julia Hedman! //Maja  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards