ponniilove

Alla inlägg under februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 14:36

Sitter i bilen och stirrar på elitrapport.se. IFK spelar ju typ kvartsfinal eller nått mot Sandviken och dom spelar typ 5 matcher och så.
Dom har vunnit en match och förlorat en!
(Bandy)/soie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 11:21

Ingen bra uppdatering från mig då jag har haft 2 cuper i helgen!
På fredagen gick det inte bra, 2 ovarjorda och en förlust...
Pallar inte skriva om den, det var med 99:orna!
Sedan på lördag var det cup med mitt riktiga lag! (97:orna) då gick det bättre, vi kom till kvarts final som vu sedan åkte ut, men vi spela skit bra och gjorde motstånd! Men det andra laget var helt enkelt bättre.
På den cupen gjorde jag 2 mål och stog i mål en match och höll nollan! Vi vann våran grupp, vi vann en match och spela 3 st ovargjorda! Vi spelade endå väldigt bra :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 24 februari 2013 09:54

Hejsan!
Just nu sitter jag i bilen på väg till Skövde. Ännu en handbolls dag!
Idag åker vi iväg med väldigt få spelare, bara 2 avbytare - kill me -

Annars är livet bra, härligt med lov och stallet typ varje dag utom idag.
LÄNGTAR som en tok till horse show!
Kram / Sofie
Har inga bilder i mobilen just nu så..

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 23 februari 2013 19:39

Usch vad jag bloggar dåligt! Ska försöka skärpa mig. 

Idag har jag varit i Karlsborg, skrev ett inlägg då men jag har ingen aning om varför det inte kom ut. 

Frörlorade en match och vann en fast vi borde ha vunnit båda!

Åkte till stallet typ direkt när jag kom hem och skrittade ut en sväng barbacka i skogen på min lilla prinsessa! <3 Klättrade lite och hon blev helt exalterad (om man säger så) och jättepigg! 

Nu har jag varit lite social med pappa och Anna och snart så ska jag gå ner och kolla på melodifestivalen.

Kram Sofie

 

true

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 februari 2013 14:11

Shiit vad trött jag är! ligger med Molly (hund) och kollar på OC. Wilma (den andra hunden) springer runt någon stans i huset. 

Om ca 1 timme så har jag handbolls träning... inte taggad men det kommer väl!

Idag red jag i ridhuset barbacka en kort stund. det var myysigt! 

Men det knakade till i väggarna hela tiden så hon var mer i luften än på marken ;) Satt iaf kvar! 

Kram Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 februari 2013 17:10

Tänkte slänga in en snabbt inlägg nu när jag väntar på bussen.
Var ute och red förut med Maja och Olivia eller Olivia longerade men men.
Maja och jag körde lite markarbete/hoppning. Gick super bra tycker jag! Funny är så duktig så även om jag råkar lägga henne lite fel så löser hon det så vi kommer bra!
Men PIGG blir hon, haha!
Nä nu går bussen snart så vi hörs!
/s

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 21 februari 2013 13:30

Tycker ni kan gå in och kolla på stallets hemsida. 

Där kan du läsa om alla hästar i stallet och när det är träningar osv. 

Du kan också kolla på marstallfoder som Lina säljer! Rolf-Göran Bengtssons hästar äter faktiskt marstall foder. 

Snart kommer det dyka upp den ännu mer spännande och rolig flik på hemsidan men inte än ;) 

(länk i bilden)

 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards