ponniilove

Alla inlägg under februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 februari 2013 22:53

Usch vad dåligt jag uppdaterar! 

Men man hinner inte när man är i stallet från halv 12 till typ 20. 

Igår så red jag Funny x2 för maja skulle rida witchess och ja då hade jag redan ridit henne ;) 

(inann någon säger något om det så var det inte jag som bestämmde att hon kunde gå två gånger utan det var hennes ägare och man märkde inte ens att hon hade gått en gång.) 

Fick lite tips av Mathilda och Funny gick jätte bra!! Skit nöjd! 


Idag red jag, Maja och Olivia ut fast vi skulle egentligen ha ridit markarbete men ridhuset blev helt fullt...


See ya tomorrow <3

/Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 februari 2013 22:02

Idag har jag ridit lilla Smegol! Jag soffan och oliven red ut! Sjukt mysigt väder!
Det är härligt att rida ut! Skita i att hästen ska gå i form osv!
Sedan red jag på ridskolan! Då red jag Amanda, fick henne att gå i form och så, fast det får jag inte,,,
Jag prata lite med Jojjo, eller ah, typ 45 min..
Så underhåller henne, kan nog vara roligt, efter som hon inte kan göra något då hon har hjärnskakning. I morgon så blir de markarbete med Sofie i och sova i stallet med Olivia och Sofie! :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 februari 2013 23:25

Ligger med lilla hund flickan nu! Mys! Klappar och myser lite i min säng! Idag har jag longerat Wera, ridit Smegol och witses, jätte kul!
Red ut med soffan skit mysigt! Sedan red jag när Mathilda red carre så jag fick jätte bra tips på witses! Hon gick skit fint! Önskar att jag kan rida Smegol så!
Mathilda ska tävla mot Malin Baryard i helgen det är fett coolt att sin tränare är så jävla duktig! :D //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2013 21:38

Tjenixen! 

Nu är första dagen på sportlovet snart slut. 

Vaknade rätt sent idag och sedan åkte jag ut till stallet. Hämtade upp Maja på vägen också.

Startade med Funny och trimmade henne lite i ridhuset. Dutti! 

Mathilda frågade om jag ville rida witchess också och det är alltid kul att få rida olika hästar! 

Diggar hennes trav skarpt, fin hästis! 

Nu på kvällen har jag och mamma myst i soffan och käkat en slags godis som heter marianne ifall ni ville veta lixom. 


Imorgon såå ska jag åka till stallet och va med maja när hon rider/longerar Wera. 

Vi ska också fixa i ordning lite med det som i inte tänker brätta än ;) 

C ya tomorrow <3

Kram SOfie 

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2013 11:57

Olivia jag hade redan tänkt lägga ut bilderna <3

/Sofie 

                 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 18 februari 2013 08:57

Idag är en ny dag! Och denna dag är faktisk speciell! Becuse idag börja sportlovet! :) //Maja

Ovido - Quiz & Flashcards