ponniilove

Alla inlägg under mars 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 mars 2013 21:05

Hej!
Mötte Savannah vid hemmakväll förut och hyrde film. Köpte också ett nytt iPhone skal som jag visar imorgon.
Nu ska vi se på paranormal activity 4.
Hörs imorgon, godnatt /Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 mars 2013 16:25

Har ridit ut med Johanna och klara.
Red runt Tores fast på ängkanten.
Joggade hästarna bara.
Sjukt härligt väder idag!!
Mamma och jag sitter i solen utanför stallet och hästarna har precis fått lunch hö.
Funny var jätte lugn och bra när vi red.
/Sofie

ASK

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 mars 2013 16:00

För några dagar sedan gick jag in och läste lite på några ask sidor. SJUKT vilka människor det finns. 

Folk skrivet taskiga och äckliga frågor, verkligen helt sjuka frågor! 

Skiter i att jag skriver "sjukt" hela tiden i detta inlägget. 

Men samtidigt så vet ju folk som skaffar ask att folk får riktigt konstiga frågor. 

Men ändå jag kan verkligen inte förstå att bara för att man kan fråga anonymt så passar folk på att vara jävliga och tasiga. Även om personen kanske svarar lite "skämtigt" så tar den nog åt sig! Tror iaf jag. 

Det jag vill komma fram till med det här inlägget är detta ↓

     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 mars 2013 12:17

Hejsan! 

Har inte suttit vid datorn på flera dagar! 

I fredags hade vi lite hoppning/markarbete. Tyckte det gick skit bra! 

Hon stuttsade lite på ett ställe med då skäcklade jag på och då slutade hon stuttsa. 

Är fett taggad på hoppträning för Mathilda i veckan. 


Idag så ska jag bara skritta och kanske trava lite på Funny eftersom att vi red så länge igår. 

C ya!
Kram sofiiiie

 

 vilken häärlig bild! från weheartit.com 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 31 mars 2013 07:07

Är på väg till stället nu. Hoppas ni inte Har glömt att ställa om klockorna till sommar tid! Ska kanske rida barbacka eventuellt frihetsdressyr. Ska till min morfar sen så jag åker ut nu och get dom insläpps mat! :) Olivia ska till stugan så vi gör det tsm. //Maja

Hej! Idag har jag Maja och Olivia ridit ut på långritt. Vi red i hela 3 timmar!
Jätte mysigt och härligt trots att det blåste en del ibörjan.
Nu skulle vi egentligen ha sovit i stallet jag och Maja men min mamma är duuuum så jag fick inte :'(
Men mamma och jag är hos Savannah och har ätit och lite så.
Hörs imorgon / Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 mars 2013 12:00

Nu är jag på Perssons! Ska rida låång ritt med Olivia & Sofie skojigt! Vi tar med oss matsäck. Nu är det bara det att vi ska komma på vart man ska rida! :) /Maja GLAD PÅSK! (Min frukost)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 mars 2013 21:18

Ska utvärdera mitt pass med sme idag snart kollar lite på let's dance först! :) //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards