ponniilove

Alla inlägg under maj 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 maj 2013 13:37

Efter en blåsig dag igår så är jag sjukt trött. 

Maja och jag följde ju med på tävling igår. Slutade med 10 poäng till för mathilda till Falsterbo! 

När jag skrittade/travade fram Carre så kom den en lös häst galoppernades där man red. Den sprang precis bakom mig och som tur va så är Carre en lugn häst. Som tur va hade Lina och Maja precis fått in Cosma i transporten annars hade hon nog flippat ur!


Red dressyr i ett fullt ridhus när vi kom till baka men även om det var fullt så gick det skit bra! Hon var mjuk och lyssnade jätte bra när jag flyttade henne. Dutti flicka <3 


Idag ska Maja och jag rida ut om Mathilda har satt på Funny skon som hon hade tappat! 

Kram //Sofie 

 

.

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 maj 2013 03:01

Om jag skulle få en krona för varje tår jag gråtit och kommer gråta över att Funny ska säljas så skulle jag ha pengar till att köpa henne... 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 maj 2013 23:16

Orkar inte skriva allt nu, är jäkligt trött..
Stökiga hästar (cosma) tog 45 min att lasta när vi skulle hem. Mathilda fick 10 poäng med sig till Falsterbo, 3 placerad. Sme gick as bra på dressyren idag! //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 maj 2013 08:00

Nu väntas en hel tävlingsdag! 

Kameran är med så bilder kommer om det blir några bra :) 

/ S&M

 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 maj 2013 22:51

Har tränat fotboll idag, skotten satt inte så bra men övrigt gick det bra! :)
Blev uttagen på match med damerna i morgon men det är ju inte säkert att man får spela. Så jag tacka nej och följer med på hopptävlingen i morgon istället. Kul :) håller verkligen tummarna för att Mathilda ska kvala till Falsterbo. //Maja ps, jag och Sofie fixar med en liten spännande sak...

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 maj 2013 20:59

Sitter på några kuddar i mitt rum och chillar. 

Bestämmde mig för att cykla till stallet för jag orkade inte va hemma och göra ingenting. 

Tänkte bara mysa med Funny men min kusin frågade om jag ville rida hennes häst Lita, så jag tänkte varför inte! 

Det gick jätte bra! Tränade övergångar och tempo växlingar. Hon sökte sig väldigt villigt neråt , i form. 

Avslutade med en liten galopp vilket också gick bra!:) 

Mysde med Funny en stund också och sen cyklade jag hem igen! 


Imorgon åker jag och Maja med Mathilda och Lina på tävling i Falköping eller vad det var. 

/ Sofie 

   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards