ponniilove

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 augusti 2012 22:38

bjuder på en bild på mig och irma


Åkte till stallet med klara och Johanna idag. Vi red i ridhuset.
Det blev många hästisar i ridhuset idag. Klara och Lina S red på Lita, Johanna på reno och Maria på smegol. Klara gav mig lite tips och så när lina red lita. Jätte bra tips! För att få honom att böja mer på sig.
Imorgon åker jag och Maja någon stans med min familj och husvagnen. Ska ha jvligt kul och bara leva livet! Japp va allmänt galna så se upp för här kommer vi!! ;) haha!
Fick en kommentar om att jag skulle skriva klart taiger "historien". Så jag ska försöka göra det imorgon innan vi åker. På datorn, har inte bloggat från datorn på länge nu!
/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 augusti 2012 17:31

Omhoppning mellan Storbritannien och Holland snart. Om guld och silver!
Sverige kom delad sjätte plats med USA. Bara att se hur det går i individuella klassen på onsdag? Tror jag det är final i det. Roffe ligger nu på delad 11 plats till finalen.
/Sofie

Dålig blid.. BIG bana!!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 augusti 2012 12:38

Hej! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Är så jäkla godissugen!!!
Igår va taiger så söt, han kom i full galopp till mig i hagen <3
Det är hårdträning som gäller nu! Bort med tjockismagen så gott det går! Vi är anmälda till en lokal tävling den 18 augusti. Ska hoppa 65 cm och 70 cm. Hoppar inte 80 cm pga tjockis magen ;)
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards