ponniilove

Alla inlägg under september 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 september 2012 21:38

Hej!
Mamma och jag sitter och kollar på film. Den är lite konstig men bra. Mkt pang pang! ;D
Dagen idag har tillbringats mesta dels i ahallen.
Ända från 11:20 till 16:30 ca. Spelade tre matcher.
En vinst och två förluster, jämna matcher blev det iaf.
Åkte till stallet direkt efter och skulle rida. Men Tyra var där så vi kom överens om att hon och hennes kompis kunde rida, jag var ju sjukt trött!
Nästa helg så ska jag och taiger "tävla" på brätte. Det är tränings hoppning. Ska anmäla mig till 60 + 70. Hoppar inte 80 eftersom att han är en gammal man och jag är stor på honom.

/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 september 2012 08:00

       

         

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 30 september 2012 00:53

Har varit ute och gått kvälls promenad med Molly och mamma. Åh vad jag vill ha en hund!

Imorgon/idag har jag ganska fullt upp.
Inte mkt tid för bloggen men man vet aldrig! ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 september 2012 23:17

Förlåt för dålig uppdatering idag! Har haft fullt hela dagen, kl 10:00 så drog jag, Sofie och Ida till ridskolan för Ida min syster ska rida kl 11, dom red barbacka! Ida är väldigt stolt Hahah, och hon är överlycklig för dom ska galoppera nästa gång. Sen blev det snabbt hem och käka pasta och sedan kasta mig på cykeln för jag ska spela match mot vfk, blev lika! Vi spelade Asa bra! Jaja är ganska tröt så ska lägga mig nu //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 september 2012 19:02

Hellu!

Sitter med en godispåse och kollar på tv. Molly ligger och sover. 

Har varit i stallet och ute och köpt mjölk och godis. Käkat pizzahar jag gjort också. 


Imorgon så ska jag spela handbolls matcher, 3 st. Och på eftermiddagen så ska jag rida. 

Ska troligtvis rida med Maja. Ska även flytta upp mina kläder i vårat nya omlädningsrum i stallet.

Ah nu ska jag fortsätta fetta mig så ha en bra kväll alla! :)

/sofie

 

True!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 september 2012 13:33

Tjoho!
Kom hem för typ en timma sedan.
Var med maja och Ida på brätte förut.
Sitter just nu och klappar på lilla Molly <3 ( min farfars hund).
Mamma lagar mat och sen ska vi åka ut till stallet. Han vilade igår men jag var där och mockade.
Blir ridhuset idag för mamma kommer dit med Heidi.
C ya later!
/s

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards