ponniilove

Alla inlägg under februari 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 februari 2012 21:45

Stallet gick bra, Maja hade praktisk teori och Ida (majas syster)  hade typ markarbete.

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 februari 2012 15:00

DAGENS VILL HA: En väst från hööks som jag har spanar in ;)

DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor, linne, blå tröja och blå ”tjock” tröja! 

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: Nyklipt!

DAGENS HÄNDELSE: Brätte

DAGENS LÅT: vete fan

DAGENS PLANER:  Följa med Maja till brätte

DAGENS SAKNAD: Money money money !

DAGENS MÅENDE: Typ bra?

DAGENS BEROENDE: vet inte

DAGENS TV-SERIE: -

DAGENS KÖP: inget än men kanske något på brätte om det är öppet.

DAGENS GODIS: köper nog något på brätte

DAGENS HUMÖR: kuuul!

DAGENS ORD: asså ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 29 februari 2012 08:05

Asså guud! Förlåt för den jätte dåliga uppdatering men internet hos mamma är DAMP! 

Men jag ska fixa lite tidsisnällda för ikväll. 

När jag red igår så red jag ut och mamma och Maja cyklade bredvid. Taiger var "lite" mörkrädd. Så han fick lite panik och så! Men han lugnade ner sig efter ett tag. 

fiina ponny!  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 28 februari 2012 13:58

http://ponniilove.bloggplatsen.se/2012/02/26/7423833-fragestund-fraga-pa-nu/ 

Fortsätt fråga frågor!! Vi kommer svara på frågorna till helgen i ett video inlägg. 

Just nu sitter jag på träslöjden och typ sammpapprar på brädor och dunkar musik!

Hahahah Erika och Emma KJ hälsar att dom älskar våran blogg ;)

Ah efter skolan så drar vi hem till antingen Maja eller mig. Vi ska åka ut till Taggen senare och så ska jag rida i ridhuset. 

Men nu ska jag fortsätta jobba!

 

bara för att fille ä söt!<3

pusshej/ soffan!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2012 21:53



Vi vill ha fler frågor! :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2012 21:48

I Morgon är det en goddd dag i skolan!! :D ingen matte ingen engelska ingen svenska!!! :D

Jag ska dra till stallet med sofie då med :D ska också bli kul ;)

Ja, idag har jag typ inte gjort så mycket spelat gitarr och fotboll :D Godnatt alla söta läsare kram Maja !

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 februari 2012 21:41

Hejsan och förlåt för dålig uppdatering... Och så mycket bättre kommer det inte bli idag. För nu ska jag soova! Eller jag ska läsa som jag inte har gjort på as länge! Har heller inte hunnit kolla om Maja har bloggat men jag hoppas på det. Sitter och skriver på mammas iphone så blir inget vidare bra inlägg men men. Jag tycker verkligen att dom borde göra en bloggplatsen app! Det hade gillats starkt ;)Men tyvärr så kommer det bli lite sådär bloggning från min sida för hårat internet är lite koko!Aj nu orkar jag inte skriva mer så pusshej!<3Kram soffe ;) åhh jag kommer ihåg när jag kallades för det!! Hehe ja nu vet ni det lite så här smått random!

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards