ponniilove

Alla inlägg den 13 april 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 april 2013 23:28

Puhh sitter i soffan nu efter en låång dag i stallet. 

Gick upp och gjorde i ordning Funny för ridpass vid 8 på morgonen (vi sov i stallet). 

Mockade släppte ut hästarna och vid tio kom mamma och körde mig till trollhättans fältrittklubb eller vad det heter. Hann precis se Witchess när hon hoppade vinst rundan! 

Sen har jag varit ute på tävlingsplatsen och hållt hästar, borstat, hållt och bärt, lastat ur och in någon häst och lite så! SJÄLVKLART tog jag bilder på perssons hästarna i varje klass! 


Var med om värsta akward moment idag när jag skulle åka buss så hade maja råkat få mitt busskort så jag skulle skicka sms biljett och precis när jag skulle skicka så dog mobilen så jag gick på bussen och ba "neeej, jag hade skickat en smsbiljett men nu dog min mobil" och såg skit ledsen ut så jag fick åka med iaf hihi! Men det var tur för annars hade jag inte kunnat komma hem... 


Imorgon ska jag rida ut lite lungt och försöka kolla iaf när Carre hoppar 140 cm. Får se om jag kollar på någon annan klass. 


usch va långt inlägg det blev! 

NU ska jag forstsätta kolla på Glee, sweet dreams <3 /sofie 

   

snygg outfit i know

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 april 2013 20:45

Kollar på en musikal just nu och det är halvlek! Fan vad rolig tror jag dör!!! Vissa av människorna är väldigt lik mig, med mitt konstiga språk Hahah... //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 april 2013 19:25

jag vet... Är på hopptävling och Mathilda hoppar fram med carre. Hon och Cosma kom 4 i 130 cm klassen förut! Wiiho!
Bloggar när jag kommer hem!
/Sofie
Kommer massa bilder idag och imorgon!!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 april 2013 15:55

Många bilder klickades igår av Sofie! Kommer ut i kväll! Men just nu är jag på hopptävling i Trollhättan Henrik Barry var här. Mathilda kom 1 i sin första klass med witchess! Grattis! Nu har hon hoppat cosma felfri och det kommer räcka till en placering men det är några till som ska hoppa. //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards