ponniilove

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 mars 2012 19:15

Tja! Just nu är jag i sävehof. Som ni ser eller kommer att märka så har jag fixat 2 tidsinställda + detta då ;)

Jag har med mig min kamera så ni får bilder om nån dag eller 2 !

Det var bara det jag skulle säga. Pusshej!

my love <3  

/sofie!

Jag stör mig på folk som inte är sig själva på datorn, då de vågar kaxa sig fast dom inte vågar säga ett skit till folk i verkligheten! En person jag känner är ganska tyst och så i irl men på datorn så vågar den vara taskig och dryg för att den sitter och skyddar sig bakom en data skärm. Men jag stör mig lite på också när vissa är så överdrivna på datorn men inte alls är så irl. Liksom överdriver med massa hjärtan 24/7 till ALLA. Asså det blir lite för mycket ibland...


Fler åsikts inlägg? isf om vad te.x? 

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 mars 2012 17:15

 

Min dator! i loove

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 mars 2012 16:04

Hej, förlåt för dålig uppdatering! (Har ett liv också :D)

Men har nyss ätit makaroner och kötfärsås! Göt ska snart åka och träna men först ska jag tigga en chokladboll från frida heheh! Ja ja! Hej då! :D  

Kram Maja! :D

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 mars 2012 12:30

DAGENS VILL HA:  MASSA pengar!

DAGENS KLÄDSEL: mjuisbyxor, linne och pippitröja

DAGENS SMINK: -

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS HÄNDELSE: Kolla på handboll - sävehof

DAGENS LÅT: venne

DAGENS PLANER: blogga, åka och kolla på handboll

DAGENS SAKNAD: sommar <3

DAGENS MÅENDE: good feeling!

DAGENS BEROENDE: vatten/mjölk.

DAGENS TV-SERIE: -

DAGENS KÖP: inget än

DAGENS GODIS: faan får inte äta godis förrän i morgon -.-

DAGENS HUMÖR: konstig!

DAGENS ORD: men...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards