ponniilove

Alla inlägg den 17 mars 2012

jarå, nu har jag nyss varit på Cavaletti möte !

Ska prata lite med Siri för jag är inte riktigt nöjd :( 

Nu ska jag dra och köpa lite godis och tagga kvällen men Pizza och Gladiatorerna :D

Bloggar mer i kväll kram Maja :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2012 17:00

Cola/fanta

Hund/häst 

Sova/vara vaken 

Blogg.se/devote 

Singel/pojkvän (kan inte välja... båda är bra och dåliga på olika sätt)

Klackskor/converse 

Vuxen/barn 

Tv/dator 


Brunett/blondin 

Dag/kväll

Svart/vit 

Gina/H&M


Fux/skimmel 

Kingsland/John Whitaker

Barbacka/sadel - beror på

Sommar/vinter

Julafton/fylla år 


Shoppa/blogga 


Lakrits/choklad 

Kebab/pannkaka 

Klänning/byxor 

Sola/bada 


Medryttare/ridskole-elev 


 

Kompisar/familjen
Natt/dag
Vår/höst
Mjukisbyxor/jeans 


hoppning/dressyr 
dyka från 7 meter/hoppa från 10 meter
vit iPhone/svart iPhone
Ris/Pasta


kraam sofie!

    

      Tintin pöjken och ja! 

    

Truulsen och ja!


    

Min saknade skatt - SMULAN<33

    

Något kalas! - Men seriöst hur ser man ut? o:  

bjuuder!

Kram sofie!

Nu dom senaste dagarna så har Taiger bytt färg. På vintern så är han mer brun och nu så börjar han bli mer vit! 

Han har gjort en hel make over eller vfn det heter ;) Men han är väligt gullig som skimmel! Ni kan få bild en annan dag om ni vill?

Nu en fråga till er som har egen häst/foder eller sköthäst;

Byter era hästar/ponnyer färg vid olika årstider? 

Sommar:

   

Vinter:

 

kram sofie!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 17 mars 2012 15:19

Halloj!

Har precis kommit hem från stallet. Idag red jag i ridhuset, lilla Tyra red lite innan mig också så jag red inte så länge. Det blir ingen tävling i morgon för han har inte gått så mycket denna veckan och vi ska ändå hoppa på brätte nästa vecka! Men han gick jättefint idag, pigg och glad! (kexchoklad!) 

Innan jag åkte till Taiger så var jag på brätte på cavaletti möte.

Nu ska jag chilla lite sen äta!

ph; mamma - arkivbild, inga ord kan beskriva hur mycket jag älskar dig plutten!<3333

kram sofie!  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards