ponniilove

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 mars 2012 21:48

Skriver lite kort.. 

Idag har jag varit med Sofia och hennes häst Bella, vi löös hoppade henne. Hon är så rolig att lös hoppa 

Man ställer bara upp några hinder så hoppar hon dom friviligt :D utan lina och spö man säger bara trav skrit och galopp så lyssnar hon på dig :D har tuvärr inga bilder.. Godnatt Maja :D  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 mars 2012 19:14

Tjohoo! Jag sitter just nu och lyssnar på en ljudbok. Den heter "Du gamla du fria" skriven av  Liza Marklund. 

Hann inte kolla på ponnyakuten idag för jag badade läänge hehe ;) 

Men jag taggar att kolla på Wallander kl 21.00 Någon mer? 

Imorgon så åker jag hem till pappa efter skolan så det blir bättre uppdatering då eftersom att internet funkar där!

Var i stallet förut också, jag red ut och mamma cyklade bredvid. "Vi" red bort igenom brätte haga mot brätte skogen. 

Mamma tog lite kort med min kamera som ni får se imorgon.

Handbolls matchen igår gick bra!! Vi VANN mot kropps med 16-13!!!! As bra vi har aldrig vunnit mot kropps förut så... Men jag tyckte inte ens att vi spelade så bra... Jag och Hanna Borgemyr stod i mål och jag var inte direkt possetiv till det innan matchen (asså att JAG skulle stå) för jag hade inte stått i mål på typ  1 år... Med det gick ju bra! :D

   

random

Ahja hörs senare elr imorrn! <3 pusshej / soffan<3

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards