ponniilove

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2013 20:15

Tjenixen!

I skolan idag så fick vi gå till lidl, som alla andra fredagar. Min mamma bad mig köpa hallon till HKn. 

När jag kom in på skolgården med tre påsar med hallon tittade alla på mig som om jag var en idiot, hahah! Liksom vad tror dom, att jag ska sitta och knapra på mina frysta hallon eller? haha...


Nej men nu sitter jag i min pjamas och kollar på harry potter och halvblodsprinsen. 

Och pluggar lite matte och teknik. Ska snart äta tacos med mi familia. 

Får återgå till filmen nu! 

Kram Sofie 

 

ser helt drogad ut med geeee mig marabou polka och lakrits pipa!!!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 februari 2013 10:16

Förlåt har inte kunnat blogga då nätverket har lite problem hemma... men det ska ficksa sig snabbt!

Tänkte berätta en sanning om mig själ som ni kommer att skratta åt!

Jag såg på Harry Potter för första gången i söndags! AS bra! Typ stallkar filmerna nu! Är på 5 an!

Ska få låna alla filmerna av Julia! :)


Idag ska jag rida Smegol! Tänkte rida ut ifall det slutar att blåsa annars så trimmar jag lite dressyr i ridhuset tror jag! Skänkel vikningar i såna fall! Och mycket galop fatningar då han inte alltid har lika lätt att fatta galopp! ;) //Maja

   

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards