ponniilove

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2013 17:29

 

/Sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2013 14:00

Idag ramlade jag in på bästadealenjust.nu och hittade denna härliga mysfilt! Som en gosig tröja och en filt på samma gång, jättesmart!


Just nu håller Bästa Dealen en tävling på sin Facebooksida där man kan vinna en valfri vara från sajten till både sig själv och någon man tycker om. Klicka här för att komma till tävlingen! 

IN OCH TÄVLA NU!

/M&S 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2013 12:33

fml.. skrev ett helt inlägg men google chrome avslutades så nu får jag börja om..

Sista matte provet avslutat innan lovet. 


Igår åkte jag och Maja med Klara och Pia till trollhättan och kollade på Mathildas sista klass där hon kom 6a med Cosmis (Cosma). 

Innan det så red jag och Maja ut, hästarna var piggelinis och jag och maja skrattade en heeel del! 


Idag så ska jag plugga och sen så hade vi någon sak med laget, ska typ kolla på klipp från våra matcher. 

/S

 

I want summer! ph: jag - läckö slott - haha kolla random människorna

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 februari 2013 12:30

Igår red Jag och Soffa Lotta ut!

i red runt Öxnered, dock tog vi det ganska lungt då det nyss fallit mycket sö och vi såg inte marken så bra..

Men När det väl var fart så var det unnderbart!

Tänk er själva rida ut en ny fallen snö dag som ingen gått i tillsammans med din bästa vän på Svergies 2 finnaste hästar! Det är helt underbart!

i red i ca 1 timme, men den tiden kändes som 5 minuter! Jag tycker att ifall man har roligt så går tiden låååååångsamt, och när man har tråkigt så går den foooort! :) //Maja    

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards