ponniilove

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 februari 2013 21:15

 

Bild 1: För några veckor sedan så gjorde vi betong rör i skolan. Idag skulle vi testa vems som höll bäst. Min och Sophias höll inte så bra som vi hade hoppats på men men ;) 

Bild 2: Var hemma hos Maja förut och kollade på Harry potter 5 och käkade pannkakor. MYS! 

Bild 3: Det syns inte så bra på bilden men i morse så plattade jag håret! Hade tänkt att göra det flera dagar denna veckan med jag var för trött för att gå upp tidigare för att platta håret. 

Bild 4: Satt hemma och kollade på slutet på Harry Potter 5. Shit va bra den e! 

Bild 5: Här om dagen så målade jag lite på mitt dator skal. Så kan det bli om man inte har något att göra! 


Nu vet ni lite av vad jag har gjort idag! 
Kram Sofie 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 februari 2013 18:16

Beställde som sagt ett iphone skal för någon vecka sedan och idag kom det på posten. 

Jag är jätte nöjd och det behövdes verkligen då  jag inte hittar något av mina och det jag hade gick sönder. 

Köpte skalet HÄR! Det var rea också så det kostade bara typ 130 kronor plus frakt. 

Kram S

       


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 februari 2013 18:08

Nu har avsnitt 17 och 18 i sesong 3 kommit ut av pretty little liars!! 

*happyface* 

 

/sofie 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards