ponniilove

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 februari 2013 22:53

Usch vad dåligt jag uppdaterar! 

Men man hinner inte när man är i stallet från halv 12 till typ 20. 

Igår så red jag Funny x2 för maja skulle rida witchess och ja då hade jag redan ridit henne ;) 

(inann någon säger något om det så var det inte jag som bestämmde att hon kunde gå två gånger utan det var hennes ägare och man märkde inte ens att hon hade gått en gång.) 

Fick lite tips av Mathilda och Funny gick jätte bra!! Skit nöjd! 


Idag red jag, Maja och Olivia ut fast vi skulle egentligen ha ridit markarbete men ridhuset blev helt fullt...


See ya tomorrow <3

/Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 februari 2013 22:02

Idag har jag ridit lilla Smegol! Jag soffan och oliven red ut! Sjukt mysigt väder!
Det är härligt att rida ut! Skita i att hästen ska gå i form osv!
Sedan red jag på ridskolan! Då red jag Amanda, fick henne att gå i form och så, fast det får jag inte,,,
Jag prata lite med Jojjo, eller ah, typ 45 min..
Så underhåller henne, kan nog vara roligt, efter som hon inte kan göra något då hon har hjärnskakning. I morgon så blir de markarbete med Sofie i och sova i stallet med Olivia och Sofie! :) //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards