ponniilove

Alla inlägg under april 2013

:-)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 april 2013 22:43


 

//Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 8 april 2013 10:15

Kolla nyss på glee med Alva o Jamie! Beroende nu ska vi typ på 50 tals skit! I morgon så ska vi vara på inuvatm hela dagen! Skönt ;) /Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2013 23:33

Åå, älskar den mest av allt! Åååå, bara min min älskling du och jag och Smegol! Bästa! <33333 //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2013 21:25

Trimmade Funny i ridhuset.
Idag började jag med att skritta fram länge och sedan börja jobba henne i skritt och sedan när hon gick fint i skritten så startade jg trava och shit va fint hon gick! På slutet galopperade jag länge på en volt för att få henne att ge efter och söka sig neråt. Och tillslut gjorde hon det!
Känner mig riktigt redo inför hoppträning imorgon!
Någon som vill följa med och fota? ;)/Sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 april 2013 08:50

Hejsan! 

Ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår...

Vid tio idag så kommer Maja och hämtar upp mig och Olivia, sedan åker vi till stallet och har utsläppet. 

Mockar typ 9 boxar. Maja har match idag så vi ska rida vid tre sen. Får se ifall jag och Olivia stannar kvar i stallet då eller om vi åker hem. 

Det är nog planen för idag! 


Jag såg klart på One Tree Hill igår! 9 säsonger liksom! As bra serie och det kommer bli lite sorgligt att inte kolla på den längre... ;) 


Hörs /Sofie 

 

åh TRULS vad jag saknar honom! <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 april 2013 22:48

I morses fick jag en stor glas skål i huvudet som kom farande från skåpet när jag öppnade. Den gick såklart sönder och jag börja blöda och fick värsta bulan.. Jag gjorde choklad pudding då, så allt glas kom i då så jag fick slänga skiten! :(
Sedan efter några timmar så bestämde jag mig för att baka kladdkaka, det gick ju sisådär.. Tappa fan skålen i golvet! Fuck! Aja det blev en liten kladdkaka endå. Tur! Sedan brände jag hela handen i ungnen när jag gjorde pommfritt till mat. Blää!
En sak var jävligt bra idag! Baramparam! (Säger ej) ;) //maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards