ponniilove

Alla inlägg under april 2013

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 13 april 2013 15:55

Många bilder klickades igår av Sofie! Kommer ut i kväll! Men just nu är jag på hopptävling i Trollhättan Henrik Barry var här. Mathilda kom 1 i sin första klass med witchess! Grattis! Nu har hon hoppat cosma felfri och det kommer räcka till en placering men det är några till som ska hoppa. //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 april 2013 18:32

Förjävligt väder men rätt fint om man ska se något positivt...
Red Taiger förut med Olivia och han gick jätte fint i alla gångarter.
När Olivia red hade jag lite lektion för henne. Gick jätte bra och både hon och T var super duktiga!
Det är verkligen kul att ge lite tips och så, man lär sig ju mycket själv på det också.
Nu ska jag, Maja Olivia och Julia sova över i stallet - mysigt!
Kram Sofie!
(Nej jag har inte bälte på mig i bussen det är min väska)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 12 april 2013 10:46

Hello! 

Maja berättade nyss att hon och jag ska vara ledare för hennes lillasysters lag i klassbollen, as kul ju! 

Annars idag så ska jag rida Taiger tillsammans med Olivia och ge lite tips typ. 


Ikväll så ska nog jag, Julia och Maja sova över! 

Och imorgon så ska jag och Olivia åka ut till trollhättan och kolla på Mathilda som tävlar vid tio. Maja kommer nog ut senare efter sin match! 


Taggar liseberg! (klicka på bilden)

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 april 2013 09:27

Hej! Sitter på spanskan nu och vet inte rikigt vad vi gör! 

I eftermiddag ska jag nog försöka ut och springa men vi får se hur det blir med det... 


Igår red jag och Olivia i ridhuset med lite bommar. Vetrinären var ju där och skulle kolla på Wera och vaccinera smegol. Vi skrittade fram ute tillsammans med Maja och Smegol. 

Inte världens bästa pass gämfört med i lördags och i söndgs, hon var väldigt stark. 

Men i slutet var hon fin! 


Mer har jag inte att säga! /sofie

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 april 2013 22:42

Har bara tagit det lugnt idag!
Imorgon ska jag rida och lite så.
Godnatt! /Sofie

Hej! Var ju ett tag sedan jag bloggade nu...

I söndags hade jag och Maja hoppträning för Mathilda. Det kändes sjukt bra och lärde mig att lita ännu mer på Funny. Hon stannade två gånger för att jag slarvade och höll inte om med skänklarna. Och när jag inte rikitigt litar på henne innan hinderna så känner hon att jag tvekar och då stannar hon. 

Jag är lite mer av en kontroll människa så jag vill att tempot ska vara så kontrollerat som möjligt så sedan när vi skulle hoppa trekombination med 4 galoppsprång emelland så fick jag 5 hela tiden för jag ville bromsa, men tillslut så litade jag på funny och bromsade inte och då satt det klockrent! 

I slutet låg trekombinationen på ca 80 cm vilket jag tycker är jätte bra eftersom jag inte hoppat henne så mkt än! 


Igår och i söndags kväll var jag lite "deppig" eller vad man ska säga men det är bättre nu men det var därför jag inte kände för att blogga! 


Idag ska jag bara ta det lugnt och chilla! 

Kram Sofie 

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 9 april 2013 09:41

Vi börja kvart över 9! (Liten sov morgon) nu sitter vi på G till inuvatum hela dagen lång med en kyckling sallad i väskan som väntar ses! //Maja

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards