ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

/ponniitjejoorna!
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 maj 2012 09:48

Ligger i min säng och är på väg upp. Funderar på vad jag ska baka... fårse 

Idag så blir det ju picnik med Maja, KULIGT!

Men nu så får jag ta och gå upp! Hörs sen :*

visst ser det ut som ett hjärta? :)

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 maj 2012 22:24

Kollar på the ghost writter på tv 4 och skypar med Maja! 

Fattar typ inget för att det är typ fortsättningen, men får ge det ett försök i alla fall. 

I morgon så ska jag baka något vid 10 tiden och sedan kommer Maja hit så drar vi på picnik! 

MYS <3 Kanske får med mig kameran då, man vet aldrig ;) 

Ah som sagt så kommer det ut bilder kl 00.00 för er som är nattugglor!  

Annars så bloggar jag mer imon, C ya<3

love u sis <3

/sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 maj 2012 19:15

JAG VILL ATT MIN ARM SKA LÄKA ! JAG FÅR INTE GÖRA NÅGOT PÅ 2 MÅNADER ! :`(((((

BJUDER!

   

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 maj 2012 19:09

Match borta men kan inte spela :/ Har en spricka i armen och går gipsad :(

Men ska vara heja klack :D Jag har bestämt mig att vi ska vinna, sist gång vi möte dom så vann vi med 4-1 Det var då jag fick Sprickan :( / Maja  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 6 maj 2012 17:47

Ser på ännu ett avsnitt av gossip girl, det är det sista i sesong 2. Så jag ha snart sett på 2 sesonger!

Om ni bläddrar ner så ser ni några bilder från cykel turen och det kommer fler. 

Dom som har kommit ut i del 1 är de som jag tog samtidigt som jag cyklade och de bilder som kommer ut snart är bilder som jag tog på marken ;) Och kl 00.00 i natt så kommer bilderna på lammen upp. 

Nu ska jag återgå till gossip girl världen, cho!

smakprov på en lammi bild!

/sofie  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards