ponniilove

Alla inlägg under maj 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 5 maj 2012 00:25

Har suttit ute på altanen med Anna och pappa, lyssnat på musik och myst. 

Nu står klockan på halv 10 ifall det skulle va så att jag inte vaknar innan det. För jag (och Maja) ska på cavaletti möte kl 11. 

Sen KANSKE  jag ska rida och i så fall efter det hem och hjäpla till i trädgården!
C ya tomorrow!<3

han ä snygg och han vet om det!
/soife     

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 maj 2012 20:32

Hej :)

Ska ta o slänga mig i dushen nu. Efter klassbollsträningen förut så åkte jag till stallet, han fick vila idag!
På vägen hem så passade jag på att bygga upp lite hinder på ett ställe där jag rider ibland.

Stannade också vid fårhagen för dom har kommit ut igen nu. Lammisarna var jätte söta men dom bara sprang iväg när jag kom nära 

Nu ska jag dusha då och sen äta grillad korv med bröt + mos! :)

hörs sen!

lagom charmig o oseriöös!

/sofie  

  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 maj 2012 23:12

I morgon är de "Fedags MYYSS"! Gött :D      

Berättar mer i morgon om min arm är så sjukt tröt nu :/

/ Maja

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 maj 2012 20:31

'Cause baby,
There ain't no mountain high enough
Ain't no valley low enough
Ain't no river wide enough
To keep me from getting to you!

Love <3

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 3 maj 2012 20:07

Hejhej!

Är i köket och bakar kladdkaka till klassbolls träningen. Eller ja den är inne i ugnen nu.

Var ju på överby förut, vet inte om jag har sagt det men? Med Julia! 

Fast Maja skulle också ha varit med om hon inte hade vart tvungen att röntka (stav) hennes arm. :(

Men jag och Julia hade kul! Jag köpte ett par örhängen och hittade inte den tröjan som jag ville ha :/

Får hoppas den kommer tillbaka. Vi fick med oss påsar från kjell o company också!! ;)

 

fint... ;)

/sofie 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 2 maj 2012 20:58

Tänker mycket just nu på ridningen och så... Tänker på det att man inte kan rida på b ponny for ever.

Men jag visste redan när jag började sköta Taiger att jag inte skulle kunna ha honom så länge. 

Grät flera gånger redan innan det var bestämmt till 100 % att jag skulle sköta honom. 

Grät då för att jag var rädd att jag skulle fastna för mycket för honom och att det skulle bli hemskt när det tar slut.

Och det är ju så det kommer bli, hemskt och mycket tårar. Har i o för sig redan blivit en hel del tårar. 

Tänker i princip varje dag på att han kunde väl ha varit en d ponny eller i alla fall en c. Men nej...

Jag funderar på vad jag ska göra sen. Ska jag börja rida på brätte igen? Det kommer inte bli samma sak @ all...

Den dagen den sorgen, jag ska njuta av den tiden vi har kvar!  Sommaren ut i alla fall!

Ganska i början:

 

 

Nu/nyss

     

Jag har utväcklat min ridning mycket tack vara Taiger, är jätte glad att just jag fick/får chansen att rida denna läromästare

/sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards