ponniilove

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 22:01

Har precis kommit ut ur duschen och har ätit. Så nu ligger jag och grejar med datorn i sängen. 

Börjar ju kl 10 imorgon som Maja skrev. Kommer bli skit kul att rida hoppas jag. En ute ritt på 1,5 timme och lunch och sånt i stallet. Känner att vi ä lite back on track med bloggningen nu! 

Ridnigen förut gick jätte bra. Red ut och rörde lite på tjocke ponnyn, haha :D

Travade och skrittade mest men passade på att ta en galopp upp för en backe. Jag red barbacka så det blev sjuukt varmt! Kommer lite bilder om en stund eller i morgon bitti från ute ritten idag. 

Savannah (kompis från sthlm) kommer imorgon btw!<3

/sofie

bjuder på en liten "soffbild"   :)

Ååååå vad jag längtar tills i morgon, kolla rubriken!

Idag har jag varit med Sofie lite vi käka lite glass osv. I morgon blir det rida istället för skolan fatta vad gött! :D Vi börjar kl 10:00 med :) jajaj kan ni komentera era bloggar? Jag vill gjärna läsa lite :D

/Maja

 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 21:25

Sv: Ja det var skype :)  

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 16:59

Idag så var det då skola igen efter liseberg och nationaldag! 

SJUKT seg i morse men har ju inget val så bara att gå upp. Skoldagen har väl rullat på som vanligt men alla är ju lite sommarlovs suugna och däför blir det en hel del kaos på lektionerna. 

Snart drar jag till stallet och rider antagligen, lina har inte svarat än men... 

Lägger säkert ut någon bild på instagram så kolla där! Följ oss @ponniilove för där uppdaterar vi även när vi inte bloggar!  Hörs senare <3

/sofie

våra fina bloggläsare och framför allt klasskompisar Emma och Erika får stå för bilden!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 7 juni 2012 16:51

... men jag har inte riktigt haft någon lust och till mitt försvar så har det inte funkat att komma in på bloggplatsen och ett tag funkade det inte att komma in på bloggen heller? Stöört...

Men men, tävlingen igår gick väl bra fel fri runda i 70 men jag la honom för nära på många hinder... 

I 80 så hade jag fått lite tips på hur jag skulle göra för att inte komma så nära. Så sprången blev bättre men ett ner på andra hindret tyvärr, men nån gång ska vara den första, right? :D Kan ju inte vara felfri hela tiden hehe! Men jag blev lite ledsen då för jag tänkte att det var för att jag hade blivit för stor för honom. Men han har ju å andra sidan en STOR fet gräs mage så det blir ju mycket jobbigare att hoppa. 

Men energin var det inget fel på, hehe :) Kommer video när jag har fixat dom till datorn. 

/sofie

direkt från hagen! <3


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards