ponniilove

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 20:00

           

Asså kolla på min plutt! HUR söt ä' han inte?! <3

Bilderna blev typ samma men kunde inte bestämma mig!

/sofie

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 19:40

Hejhej!

Nu är jag hemma från överby. Eller ja, jag kom ju hem fören stund sedan men ändå. 

Jag köpte eller fick ett par jeans blåa converse. Visar bild någon gång. 

Köpte också en bok som heter "Sjutton år och skit snygg" haha! Får väl hoppas att den är bra. 

Jag är ju lite av en bok nörd, hehe ;) Så nu sitter jag och taggar fotbolls match i soffan med Toffifee, godis, datorn och boken! MYS <3

Bloggar nog nån mer gång idag, annars har jag gjort ett inlägg med bilderna från uteritten som kommer kl 20.00. 

/sofie

Ett litet smak prov på min sötis!


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 16:35

vrf väljer alltid datorn en SÅ ful stopp bild på videosar?? :o

/sofie


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 16:03

Hellööj! 

Kommer en video blogg snart... tänkte att det var ett tag sedan! 

Håll koll :)

/sofie

härliga sommarplaner ha'? :)


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 11 juni 2012 14:59

ja känner att min dag är full! kom just hem från skolan nu ska jag snart dra och titta på syran när hon har fijol uppvisning! Sen Cyklar jag fort till fotbolls träningen (PALLA) Sedan drar jag snabbt hem och tittar på EM Sverige spelar! Ska ringa Sofie och fråga ifall hon vill titta med mig skulle igentligen med henne till ett ställe! men så står alltid mamma iväge! jajja måste dra! // Maja  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards