ponniilove

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 juni 2012 23:28

Hello! 

Kännet att jag inte har bloggat ordentligt på evigheeter! 

Men ska inte komma med bortförklaringar, har bara inte hunnit med ingen lust heller ;) 

Ahja skärpning med det nu! Igår så låg jag bara i sängen och soffan och kollade på massa tvserier på datorn. Bla pretty little liers. Kollar på den nu också. Ganska bra enligt mig, vääldigt händelse rik! 

Idag så låg jag bara i sängen tills typ 13 då gick jag upp och bakade kladdkaka till övernattningsgrupp mötet. Innan mötet åkte jag till stallet och tog in taiger, funny och wera.

 

gamla fina Wera i vintras!

Joggade bara Taiger lite idag. En tur på 20-30 min. Han var lite "lat" på bort vägen men på vägen hem var det andra takter. Han har en stor gräsmage som han släpar runt på också, haha :D

Åkte iaf på möte kl fem och ja åkte hem därifrån vi dtyp 21.30 hehe, fastnade med Jojo och Anna. 

Körde korttrick och annat tramsigt! ;) Åkte hem till Anna en stund sedan och spelade typ mario race. 

Förlorade typ HELA tiden men ah, kul ändå. 

 

haha gullegrisens första rullning utan täcke i år <3

/sofie

Ja, jag har inte berättat hur det var på första dagen på Vif akademin ;) 

Det gick bra, lite stel i början men men!

Idag så va de den bästa dagen på akademin!! 

På förmiddagen så spelade vi match hela passet! 2 x 50 :)

dock fölora vi med 4-1 mot de andra laget... Men vi hade bättre passnings spel! 

Sedan åt vi mat, efter maten gjorde vi de roliga :D Vi skjöt jätte slangbella med rugbi boll från halva planen till mål! Då var det ett poäng! Sedan hade vi masvis med andra grenar! En gren så fick jag masvis med blåser på händerna :/ men det var de värt! :) I morgon får vi veta vilka som har vunnit allt! Det är fyra grupper! Må bäste lag vinna! :)//Maja  

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards