ponniilove

Alla inlägg den 14 juni 2012

Nu är jag SKIT trött verkligen! Har varit halv slö hela dagen hehe ;)

Har i princip bara varit och ridit det är typ det ända vettiga jag har gjort idag... 

Red ut onsjörundan, han var lite seg ditåt men hemmåt så blev det fart i honom. 

Hahah gullen, när jag skulle trava och byta sittben så trodde han att han skulle galoppera sötisen <3

Handbolls cup imorgon. Sammling kl 13.00 Ingen sova över cup så jag bloggar när jag kommer hem och KANSKE bloggar innan jag åker. Beror på om jag orkar ;)

/sofie

min fina julia ska sluta på frida nu :'''( <3  

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 juni 2012 21:39

Idag var jag och Johanna i stallet :D Vi körde lite HN jätte kul! Lärde mig massor! :D (Natural horsemanship) Jag och Johanna lär känna varandra mycket bättre vi stog och pratade som om vi hade varit bästisar i 6 år! hahah :) Jätte rolig dag och kul att du ville cykla från trollhättan och hjälpa mig med harry och visa vad jag kan gör :D och nu bloggar jag även häär se mit första inlägg! //Maja ursäkta för dålig bild..  

Min, Johanna och Linas Bäbis!<3

Hade lite brist på liv så jag kom på att jag hade ett par byxor som jag inte använde, hehe :)

 

dom är inte SÅ röda irl och igga mina "fina" ben! :)

/sofie 

Jao, snart åker jag ut till stallet. Uteritt med pappa som sällskap ;) 

C ya later!

blundar... men dör så söt han är!<3  

JAG MAJA LARSSONHAR FÅTT EN MEDRYTTAR HÄST!! :D ÄNTLIGENNN!

HAN ÄR CA 170 CM I MANKHÖJDEN OCH ENDAST 7 ÅR!

FÅR JAG LOV ATT PRESENTERA SVERIGES SÖTASTE HÄST! PRINCE HARRY! 

Angelina äger Harry HÄR har du hennes, och Johanna som också är medryttare på honom! Jag kommer nog också så småning om börja blogga där :)

   

Bil är lånad av Johanna som har också en enskild blogg som är häär!

Jag och Johanna ska åka dit idag och träna honom och passa på att lära känna varandra lite bättre ^^ // Maja 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 14 juni 2012 09:58

Hej! 

Första dagen på sommarlovet nu! Känns absolut inte som det. 

Vi failade totalt med våran låt igår, haha! Eller iaf när vi tränade men tror det var lite bättre på kvällen?

Fällde nån tår för Julia, som ska byta skola :( Jag är lite sådär "känslig", när någon annan gråter så gråter jag med ;) Men efter när jag kom hem så var farmor och farfar här. Vi åt grillat kött och massa annat gött!   Dagens planer ät väl att njuta av lovet och bara ta det lugnt. Fast jag ska rida sen också :D
bloggar mer senare. 

/sofie

Igår innan vi åkte bort till parken :) 

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards