ponniilove

Alla inlägg den 19 juni 2012

Heeej jag heter Julia och känner mig lite hedrad som fick skriva det 750:onde inlägget hehe.

Haha men tänkte bara skriva lite vad Sofie & Maja gör så ni har koll på läget lr ah.

Idag så red Maja och Sofie vart och hur vet jag inte men. 

Efter det så drog dom t Hallevi för Maja skulle spela match med 99&00:orna. 

Hon spelar ju egentligen med 97:orna men hon blev inkallad för att spela med dom idag. 

Jag och Sofie tittade på, resultatet är oviktigt men det viktiga är att Maja gjorde mål! Weeeho!

Sedan åkte jag och Sofie till henne och nu kom Maja också. 

Nu ska vi se på Frankrike-Sverige och sedan drar vi t Castello. 

Maja kommer bloga ikväll också så kolla eller ah hahah.


 
 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 19 juni 2012 16:07

Hejhej!
Vi har varit i stallet idag. Både hos harry och hos taiger.
As grym dag och snart så åker vi på fotboll. Maja ska spela och jag (sofie) och Julia ska kolla :)
Vi kanske sover över idag också!<3
C ya later!
/m & s
     

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards