ponniilove

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

750 inlägget, gästbloggning btw

Heeej jag heter Julia och känner mig lite hedrad som fick skriva det 750:onde inlägget hehe.

Haha men tänkte bara skriva lite vad Sofie & Maja gör så ni har koll på läget lr ah.

Idag så red Maja och Sofie vart och hur vet jag inte men. 

Efter det så drog dom t Hallevi för Maja skulle spela match med 99&00:orna. 

Hon spelar ju egentligen med 97:orna men hon blev inkallad för att spela med dom idag. 

Jag och Sofie tittade på, resultatet är oviktigt men det viktiga är att Maja gjorde mål! Weeeho!

Sedan åkte jag och Sofie till henne och nu kom Maja också. 

Nu ska vi se på Frankrike-Sverige och sedan drar vi t Castello. 

Maja kommer bloga ikväll också så kolla eller ah hahah.


 
 

 
 
Malin

Malin

20 juni 2012 18:56

Hej fin blogg! Kolla gärna in våran & släpp en kommentar om vad du tycker om våran nya blogg & våran nya
design!
Ps... Vi gör GRATIS designer!

Kram

http://cemas.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

20 juni 2012 21:44

Hahaha det var jag (Maja) Som möte er ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards