ponniilove

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Första ute ritten med Harry!

Igår red jag Harry ute i skogen!

Sofie följde med och tog några bilder. 

Han var ganska framåt och glad, ville först inte lämna gården men så fort vi var en bit i från så var han pigg och glad! Han struntade i lastbilar och bussar och allt möjlig. Jag började med att sitta upp i ridhuset och kollade vilken dag han hade och som sagt han var jätte positiv.   

                                    


Jag tog bara en liten tur igår skrittade mest med långa tyglar. Det cyklade förbi 2 tjejer när jag red och dom sa gud vad söt häst! Då blir man väldigt glad uppe på häst ryggen.

                                       

Sedan när man vände hem så ville han sätta fart, men bara man är lugn och låter han inte trava så får han skritta så fort han vill.     

Sen när jag kom hem så skritta vi in i ridhuset och jag hoppa av och lätta lite på sadelgjorden och gick bredvid några varv som ner varvning. Sedan gjorde jag det normala att borsta av honom och kratsa hovarna och släppte honom i hagen. Så klart borsta jag han innan vi red ut med!  

(Alla foton tagna av Sofie Löf)  //Maja 

 
 
jennie

jennie

21 juni 2012 13:46

aw,så fina ni är! :o<3

http://jenniecarolinee.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

24 juni 2012 12:13

Harry och du är! :)

 
LIANA

LIANA

23 juni 2012 17:08

Vad härligt med komplimanger ! :)

http://lianaooo.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

24 juni 2012 12:12

Visst är de! :)

 
Cornelia

Cornelia

24 juni 2012 01:47

Hej!
Jag som precis startat denna blogg heter Cornelia, jag är 14 år och är ett stort fan av Justin Bieber eller ja rättare sagt en Belieber!
Om du som jag är en belieber eller gillar fotografering eller dessutom gillar One Direction tycker jag att du borde gå in på min blogg ochlämna en liten komentar om
vad du tycker om min design! NOH8! <3
/Cornelia - www.abeliebersphotography.blogg.se

http://abeliebersphotography.blogg.se

 
Sandra! ♥

Sandra! ♥

25 juni 2012 20:01

Så fin häst! Fina ni är tillsammans! ♥

http://sandrajosefiine.blogg.se

sofie & Maja Löf & Larsson

25 juni 2012 20:02

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Ovido - Quiz & Flashcards