ponniilove

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Hemma efter en lååång eftermiddag!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 27 juni 2012 23:28

Hello! 

Kännet att jag inte har bloggat ordentligt på evigheeter! 

Men ska inte komma med bortförklaringar, har bara inte hunnit med ingen lust heller ;) 

Ahja skärpning med det nu! Igår så låg jag bara i sängen och soffan och kollade på massa tvserier på datorn. Bla pretty little liers. Kollar på den nu också. Ganska bra enligt mig, vääldigt händelse rik! 

Idag så låg jag bara i sängen tills typ 13 då gick jag upp och bakade kladdkaka till övernattningsgrupp mötet. Innan mötet åkte jag till stallet och tog in taiger, funny och wera.

 

gamla fina Wera i vintras!

Joggade bara Taiger lite idag. En tur på 20-30 min. Han var lite "lat" på bort vägen men på vägen hem var det andra takter. Han har en stor gräsmage som han släpar runt på också, haha :D

Åkte iaf på möte kl fem och ja åkte hem därifrån vi dtyp 21.30 hehe, fastnade med Jojo och Anna. 

Körde korttrick och annat tramsigt! ;) Åkte hem till Anna en stund sedan och spelade typ mario race. 

Förlorade typ HELA tiden men ah, kul ändå. 

 

haha gullegrisens första rullning utan täcke i år <3

/sofie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


Från och med idag kommer ni hitta oss på horsespots nya, mindre portal horseworld.se!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILLBLOGGEN!!!  KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGEN!!    Kram / Maja & Sofie <3 &darr; headern på nya bloggen!      ...


Dagens planer är att försöka ta mig ut till överby en sväng och kolla på skolavslutnings klänning.  Senare på eftermiddagen åker jag ut till stallet med Maja och Olivia och sover i stallet!    Ha en bra dag! //Sofie ...


Hello!  Idag har Maja och jag haft klassbolls träning med vårat lag!  Gick jätte bra tycker jag! Pisse regnade dock, så man blev ju inte dåligt blöt.  Sen har jag kollat på glee och gjort bananpannkaka som smaka skit! Andra försöket med bananpa...

Hej! Har nyss haft första klassbolls träning med vårat lag! Ser bra ut, visa är ju lite blygare och så. Men det ska vi fickas :) //Maja...

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards