ponniilove

Alla inlägg den 4 november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 november 2012 19:00

Jag red ut först  för att Alva och Mathilda red i ridhuset så jag ville inte va i vägen. 

Jag red bort till typ ett flygplan och tillbaka. Jag började med att göra lite skänkelvikningar på "vägen".

Gick jätte bra och hon lyssnade bra. 

Hon hade vilat i två dagar innan så jag räknade med en ööööverpigg ponny men hon var helt ok pigg. 

Kunde galoppera och hålla ett lagom (för att va hon) tempo och hon rusade inte i väg med mig ;) 

När jag vände hemmåt blev det visserligen lite galopp på stället men jag lät henne trava och fick henne att trava riktigt långsamt faktiskt! 

Blev inte så långt så jag red i ridhuset lite grann efter bara kände på henne lite. 

C ya later <3

/sofie 

   

Söta ;* haha <3

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 4 november 2012 13:28

Sista dan på helgen och lovet. Hade mer än gärna haft lov ända fram till jul.. 

Vaknade typ vid tio idag och har bara tagit det lugnt. Sjukt trött från igår! 

Samling kl07 och kom hem vid 23.30 då är man trött kan jag lova. 


Idag ska jag rida Funny. Eller mer extakt om en liten stund ska bara äta innan. 

Blir nog ridhuset idag. 

Hörs sen! 

/sofie 

 

bild från när det precis blivit vår typ vår tror jag

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards