ponniilove

Alla inlägg den 20 november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 23:15

Ja, det finns alla sortest stigbyglar röda, svarta, lila, grön, röd, säkra, osäkra osv...


När jag är på tävlingar så är det jätte många som har färg, och osäkrade stigbyglar!  

Själv tycker jag att dom är ur snygga! Smälter! Men mindre smälter man när man ser på tävlingen hur ryttaren släppast efter en häst som har panik!

Det är riktigt otäckt!

   

Tumen upp till riktiga säkerhets stigbyglar, kanske dock inte dom snyggaste men har hittat ett par som både har färg och säkra!

   

Men det är ju såklart inget fel på dom gamla hediliga gumisnods stigbyglar som man brukar ha på ridskolan :)  


Jag personligen tycker att man kan ha osäkra stigbyglar när man rider dresyr, då man brukar nästa alltid ha kontroll på hästen, för i hoppning kan väldigt många hästar bli lite heta, eller få lycko rus, då är det bäst att vara på den säkra sidan :D //Maja




Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 22:43

Har lovat att skriva ett åsikts inlägg håller på att skriva nu! Det kommer att handla om stigbyglar... :) //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 22:06







Jag tävlar på www.nellieberntsson.se för att vinna hela min önskelista hos www.horze.se

//Maja

 

 


Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 21:13

Julia här, tänkte gästblogga lite från Majas iPhone hehe. Sitter nu med Maja, Sofie, Greta, Jennie osvosv och ser på bandy. Inte just nu men annars. Nu står det 3-2 till Vänersborg weehoo! Nu blev de 4-2, bästa vi! Matchen slutade 4-2 GRYMMA!
Men nu måste jag gå, kraam!
Se till att vara uppdaterad här för ikväll kommer ett låångt inlägg om åsikter! Stat tuned!

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 16:51

Jag rubriken säger allt! Sedan blir det bandy match ! :D // S&M

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 16:48

Jag rubriken säger allt! Sedan blir det bandy match ! :D // S&M

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 20 november 2012 10:15

       

Ph: Maria Persson! 
/sofie 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards