ponniilove

Alla inlägg den 10 november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 november 2012 23:12

JA, ni kanske ar märkt att jag inte uppdaterar så mycket om harry längre.. 

Jag har nu slutat vara medryttare på han, det va inget ting som var fel, det var bara det att jag kände att det inte var rätt häst... Harry hoppar och så jätte bra men jag vill ju ut på dom lite störe tävlingarna... Det kändes skit jobbigt när jag sa hejdå... Men den som äger Harry är bäst (Angelina) Hon låter mig komma upp till han och mocka och pyssla så jag kommer träffa han, det känns så himla skönt, det är för sorgligt att säga hejdå för alltid! Har gjort denna film för ganska längesen men kände att jag inte orka berätta för jag var ganska ledsen då och hade beslutångers osv... men här kommer den! Du är den FINAST HÄSTEN PÅ DENNA JORD! //Maja
                          ANDRA GÅNGEN JAG VAR HOS HAN...


 

 
 


I ♥ YOU!




Av sofie & Maja Löf & Larsson - 10 november 2012 20:46

Igår så var jag på väg ut och rida men så kom Olivia och då red jag in i ridhuset och väntade på att hon skulle bli klar med taggen.
Tränade lite skänkelvikning i både trav och skritt. Gick super bra!
Hon var mjuk och fin också.
När Olivia och jag red ut så red vi Onsjö rundan i mörkret, refexer på Ofc. Var jätte mysigt och hästarna var överladdade ;)

Idag red jag i ridhuset, inte så länge typ 30 min. Hon blev inte riktigt lika fin som igår men jobbade inte så allvarligt idag.
/Sofie

Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards