ponniilove

Alla inlägg den 22 november 2012

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 20:00

OBS! Rubriken säger allt! Jag och Sofie ska ut på en mysig ridtur (ifall vädret är på våran sida!) jag saknar lilla smegol så mycket har typ sagt det till alla i min klass! Alla typ wtf (inga häst människor) men värdens sötaste häst i min och min familjs ögon! Pappa kalar den för indian hästen<3 jag och lilla smegol! Älskar dig i vårt och tort min sötaste häst!<3 //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 20:00

OBS! Rubriken säger allt! Jag och Sofie ska ut på en mysig ridtur (ifall vädret är på våran sida!) jag saknar lilla smegol så mycket har typ sagt det till alla i min klass! Alla typ wtf (inga häst människor) men värdens sötaste häst i min och min familjs ögon! Pappa kalar den för indian hästen<3 jag och lilla smegol! Älskar dig i vårt och tort min sötaste häst!<3 //Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 18:50

Hejhej! 

Sitter i klubbcafeterian på idrottshuset och kollar på portkod på min dator. 

Mamma har cafeterian så ah väntar på henne. 

Saknar funny och taiger, men ska dit i morgon så jag överlever nog ;) 

Jag och Maja har planerat att vi ska rida ut om inte vädret är allt för dåligt. 

Efter det ska vi gå på twighlight på bio, om vi kommer in vill säga. 

/sofie 

 

HAHAH charmtrollet ;)

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 18:45

Känns som om bloggen rullar på bra nu, bra statestik typ tre dagar i rad. 

Nu fortsätter vi så! 

Eller så är det bara livet som går väldigt mycket uppåt! 

Mår grymt awesome bäst! Går bra med Funny och håller på att lära känna henne för fullt. 


 


Jag har alltid sen jag såg Funny första gången i stallet velat rida på henne.

Hon är en drömponny i mina ögon. När jag hade Taiger hade jag alltid en liten dröm längst inne i huvudet om Funny men jag vågade nästan aldrig säga något för det kändes inte som om JAG skulle få rida henne, drömponnyn liksom.

Funny är verkligen en häst som jag ser upp till. Det kan låta konstigt för icke hästmänniskor. Jag har också alltid tyckt att hon är WOW!

Samma med hennes ägare Mathilda. Hon är så himla duktig och det är en ära att få rida hennes ponny. 

Jag ska göra mitt bästa för att rida Funny så bra som möjligt. 

Jag ska också göra mitt bästa för att lära mig rida lika bra som Mathilda. 


 

 

Taiger då, han står ju  kvar i samma box så jag kan gossa och prata med honom när jag vill. 

Som bonus på det så ska jag rida honom nu i två veckor när Olivia är i Thailand och det känns väldigt bra att vara tillbaka på hans rygg igen. 

 

Är så himla glad för Majas skull med Smegol och detta! 

Även glad för min egen skull, förra året var alla i stallet över 20 år liksom.. 

Nu finns både Maja och Olivia i samma stall! 


The only way to make your dreams came true is to wake up. 


   


 

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 15:44

Tack mammi! Har men en mamma som jobbar på lindex så är det julafton varje dag!
Skinjack
Blus!
//Maja

Av sofie & Maja Löf & Larsson - 22 november 2012 10:16

Hejhej! 

Glömde min mobil hos Maja igår så jag kunde inte blogga. 

Men jag var ju med Maja ute i stallet när hon hoppade med Lillan. 

Tog lite kort och skrev klart en sak. 

Idag har vi syslöjd så jag ska försöka göra klart mitt shabrak till taiger. 

Om det blir klart så tar jag en bild och lägger upp. 

C ya later! 

/sofie 

 


Presentation

Fråga mig

32 besvarade frågor

Omröstning

Om vi bytte bloggportal, vart skulle DU vilja se oss?
 Bloggplatsen.se
 Blogg.se
 Nattstad.se

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards